5 Tips about دوره جذب You Can Use Today

Wiki Article

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. همه چیز بستگی به خودتون داره برای کائنات زمان معنی ندارد.

پس برای اینکه بتوانید از قانون جذب بهترین نتیجه را بگیرید باید به این قانون امان کاملی داشته باشید که یکی از این راه ها برای باور کردن قانون جذب خواندن آیه هایی است که به قانون جذب اشاره کرده اند.

من دوست های منفی دور و برم زیاد دارم ولی واقعا نمیتونم ولشون کنم چون خلی دوسشون دارم

سلام ببخشید تا زمان رسیدن خواسته باید ارتعاش فرستاد؟ پس اگ اگاهانه ارتعاش بفرستیم تااون لحظه؛ پس رهایی چی میشه؟

واقعا معذرت میخ‌ام که دوباره فرستادم یعنی من تا ۳ هفته دیگه میتونم این کاررابکنم حتی اگر توی کانون عوض شدن پشتیبا وسط سال غیر ممکن باشه

حق جذب (فوق العاده بازار کار)، در مزایای پایان کار کارگران…

پس میخواهم به این نکته توجه کنید که برای رسیدن به هدف و خواسته ای که دارید باید در کنار تمرینات ذهنی قانون جذب کار فیزیکی هم انجام بدهید.

فرآیند ارسال ارتعاش موانع بازدارنده دارد که جلوی ارتعاش مثبت را می‌گیرد. یعنی شما نمی‌توانید به صورت دائم ارتعاش خواسته و هدفتان را بفرستید ممکن است یک ساعت ارتعاش خواسته تان را بفرستید و ساعت بعد ارتعاش منفی ارسال کنید.

علاوه بر اضافه کار حق جذب در محاسبه فوق العاده شب کاری، نوبت کاری، جمعه کاری، سنوات، عیدی و پاداش کارگران نیز موثر خواهد بود و منجر به افزایش آنها خواهد شد.

مگر نه اینکه جذب بر اساس بهترین دوره جذب سایت جانبلاغی مصوبه درصدی است از مزدشغل.طبق مجوز مربوطه.

باورها به سایت جانبلاغی دو دسته باورهای مفید و باورهای یادگیری قانون جذب جانبلاغی مضر تقسیم میشود.

خواستم بدونم ک وقتی ی خواسته ایی داری و از بقیه میپرسی بنظرت میرسم بهش و اونا افکار منفی میدن و حالت رو بد میکنن باید چیکار کنیم

بحث باور در قانون جذب بسیار مهم است. یکی از دلایلی که باعث میشود از قانون جذب نتیجه نمیگیرید این است که ذهنتان آن خواسته و هدفتان را باور نمیکند. شاید بهترین دوره آموزش قانون جذب جانبلاغی این سوال برایتان ایجاد شود که اصلا باور چیست؟ به زبان خیلی ساده باور فکری است که هزاران بار در ذهنتان تکرار شده است.

اگر میخواهی با قانون جذب زندگی خود را متحول کنید توصیه می کنم فقط یک بار در این بخش ثبت نام کنید و نتایجی را که درون زندگی تان می گیرید ببین برای ثبت نام روی تصویر و دکمه زیر کلیک کنید.

Report this wiki page